Digitalizált banki ügyfélkezelés
A Számlanyitáskezelő és szerződésgeneráló rendszer bankok és pénzintézetek számára nyújt egységes folyamatlapú megoldást a számlákhoz kapcsolódó szerződések, szerződésmódosítások és szerződésekhez kapcsolódó szolgáltatások igényléséhez minden számlanyitásban érintett üzletág számára (lakossági, mikrovállalati, KKV és nagyvállalati, mobilbankári ügyintézők) szerepkör alapú egységes webes portál felületen keresztül.
A megoldás lefedi a számlanyitás teljes folyamatát (beleértve az ügyfélazonosítást), a számlákhoz kapcsolódó szerződéses dokumentumok előállításának folyamatát, valamint az elektronikus dokumentumok egységes kezelését, tárolását, visszakereshetőségét.
Kiemelt képességek
Az alkalmazás általános folyamat képességein (ügyfélazonosítás, számlanyitás, szolgáltatások igénylése, aláírási folyamat) túl az alábbi tulajdonságokat ajánljuk kiemelten partnereink figyelmébe:
Technológia
Megoldásunk minden elemében az IBM professzionális nagyvállalati rendszereire épül, így az üzleti folyamatok kezelése az IBM Business Automation Workflow (BAW) komponens, a dokumentummenedzsment feladatok pedig az IBM FileNet keretrendszerében lettek megvalósítva. A megoldásunk működéséhez ezekre a szoftverekre feltétlenül szükség van. Ezek biztosítják a folyamatos rendelkezésre állást, a nagy működési biztonságot, a skálázhatóságot és a monitorozhatóságot.
Ezek biztosítják a folyamatos rendelkezésre állást, a nagy működési biztonságot, a skálázhatóságot és a monitorozhatóságot.
A vállalati igények szerint testreszabható egységes, célirányos webes felületek növelik a vezetett felhasználói munkavégzés hatékonyságát, segítik az üzleti folyamatok sikeres és időben történő lefutását.