Ügyfeleinknek

A Barré Technologies Zrt. kiemelt figyelmet fordít ügyfelei – azon belül is érvényes alkalmazástámogatási szerződéssel rendelkező partnerei – tájékoztatására. Minden olyan változásra, újdonságra, műszaki lehetőségre felhívjuk vevőink figyelmét, melyek általános értéket hordoznak egy-egy megoldás vagy technológia felhasználói köre számára, esetleg fontos iparágspecifikus alkalmazás információkat hordoznak. Tervezett oktatásainkról és partner-gyártóink releváns biztonsági- vagy verziófrissítéseiről itt tájékoztatjuk az érintetteket. Azon szerződött partnereink, melyek eléréssel rendelkeznek ügyfélszolgálatunk hibajegykezelő rendszeréhez, a lapon található belépési lehetőséget is használhatják annak eléréséhez. A kiemelt, ügyfeleinket érintő riasztások teljes szövegét itt publikáljuk. Szívesen vesszük minden szerződött üzleti partnerünk szócikk javaslatát olyan témákban, mely a Barré Technologies Zrt. által Náluk telepített vagy támogatott technológiákra vonatkozóan más ügyfelek számára fogalmaz meg figyelmeztetéseket vagy megszívlelendő tapasztalatokat.

 

VÁLTOZÁSOK A BARRÉ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KISZOLGÁLÁSÁBAN 2025.03.17.-TŐL

Bízom benne, hogy Ön is megtapasztalta, hogy a Barré Technologies Zrt. folyamatosan dolgozik szakmai tevékenységei minőségének és partnerei ügyfélelégedettségének javításán. Erőfeszítéseink eredményeként 2025.03.17.-től ügyfeleink hibajegyeit kezelő szervezetünk és annak folyamatai megújulnak. A változtatásoktól azt várjuk, hogy a pontosabb adminisztráció és a szabatosabb ügyfélkommunikáció hatékonyabb, pontosabb és gyorsabb hibakezelést eredményez. Azt reméljük, hogy az átállást követő időszakban ügyfeleink folyamatosan javuló SLA-kal és szakszerűbb ügyintézéssel találkozhatnak majd!  A főbb változásokat az alábbiakban foglalom össze:

  1. 03.17.-től minden szerződéses ügyfelünk új 7 karakteres azonosítót kap!
  2. A hibabejelentő portál felületen (barre.hu/sd) a kötelezően bekért információk adattartama 2025.03.17.-től változik!
  3. Az e-mail alapú kommunikációra ügyfelenként új egyedi hibabejelentő e-mail cím áll rendelkezésére 2025.03.17.-től!
  4. Az érzékeny információk védelme és a hatékony kommunikáció kiemelt fontosságú számunkra, ezért 2025.03.17.-től kizárólag szerződéses ügyfeleink által megadott bejelentő személyektől fogadunk hibabejelentést!
  5. 03.17.-től a hibabejelentések során kötelező megadni, hogy a hiba melyik futtató környezetben állt elő (kivéve a KRITIKUS incidenseket, mert azok csak PRD környezetben fordulhatnak elő)!
  6. 03.17.-től a hibabejelentések során kötelező megadni, hogy melyik szoftver komponens (modul) érintett az bejelentéssel!

Belépés a hibabejelentő felületre szerződött partnereink számára

Hibabejelentő