A Barré Technologies Zrt. kiemelt figyelmet fordít ügyfelei – azon belül is érvényes alkalmazástámogatási szerződéssel rendelkező partnerei – tájékoztatására. Minden olyan változásra, újdonságra, műszaki lehetőségre felhívjuk vevőink figyelmét, melyek általános értéket hordoznak egy-egy megoldás vagy technológia felhasználói köre számára, esetleg fontos iparágspecifikus alkalmazás információkat hordoznak. Tervezett oktatásainkról és partner-gyártóink releváns biztonsági- vagy verziófrissítéseiről itt tájékoztatjuk az érintetteket. Azon szerződött partnereink, melyek eléréssel rendelkeznek ügyfélszolgálatunk hibajegykezelő rendszeréhez, a lapon található belépési lehetőséget is használhatják annak eléréséhez. A kiemelt, ügyfeleinket érintő riasztások teljes szövegét itt publikáljuk. Szívesen vesszük minden szerződött üzleti partnerünk szócikk javaslatát olyan témákban, mely a Barré Technologies Zrt. által Náluk telepített vagy támogatott technológiákra vonatkozóan más ügyfelek számára fogalmaz meg figyelmeztetéseket vagy megszívlelendő tapasztalatokat.
VÁLTOZÁSOK A BARRÉ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KISZOLGÁLÁSÁBAN 2025.03.17.-TŐL
Bízom benne, hogy Ön is megtapasztalta, hogy a Barré Technologies Zrt. folyamatosan dolgozik szakmai tevékenységei minőségének és partnerei ügyfélelégedettségének javításán. Erőfeszítéseink eredményeként 2025.03.17.-től ügyfeleink hibajegyeit kezelő szervezetünk és annak folyamatai megújulnak. A változtatásoktól azt várjuk, hogy a pontosabb adminisztráció és a szabatosabb ügyfélkommunikáció hatékonyabb, pontosabb és gyorsabb hibakezelést eredményez. Azt reméljük, hogy az átállást követő időszakban ügyfeleink folyamatosan javuló SLA-kal és szakszerűbb ügyintézéssel találkozhatnak majd! A főbb változásokat az alábbiakban foglalom össze: